3 / 5

Posibil scenariu: Exit catre un investitor strategic

Notorietatea de care se bucura brandul La Mama va genera, la un moment dat, si intrebarea: Se va vinde sau nu afacerea? “Nu sunt pregatit psihologic sa vand. Daca as vinde nu as sti ce sa fac maine. Am zece ani de cand imi rup din mine pentru companie. Este ca un drog aceasta afacere. Iti da o energie fantastica ”, sustine Mahu, care recunoaste ca daca ar fi sa o ia de la capat, probabil nu ar mai face aceasta alegere.

“Am avut diverse discutii pe care nu le-am dus la bun sfarsit. Mi s-au facut diverse propuneri”, continua omul de afaceri, admitand ca o posibilitate ar fi vanzarea unui pachet de actiuni catre un investitor puternic, numai in cazul in care dezvoltarea lantului de restaurante ar avea de castigat.

“Daca cineva ar dori sa cumpere, ar fi interesant sa vad cum poate sa dezvolte afacerea. As fi interesat sa vand o parte din actiunile companiei pentru a ma putea dezvolta cu viteza”.

Catalin Mahu se arata destul de pesimist in ceea ce priveste tranzactiile in general, motivand ca sunt putine afaceri autohtone care au atras atentia fondurilor de investitii. “Investitorii nu vin sa cumpere afaceri in Romania. Peste un 1-2 ani ar fi posibil. Majoritatea vor sa investeasca in imobiliare”.

Chiar si asa, doar brandul La Mama a fost evaluat acum un an si jumatate la un numar care se contine sase zerouri, dupa cum ne spune omul de afaceri, declarand ca ar fi impropriu de evaluat cat valoreaza astazi compania sa. “Evaluarea tine cont in primul rand de piata”, se pronunta acesta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri