23 / 24

Locul 20: Mega Image - La Fourmi

Achizitionarea magazinelor La Fourmi de catre Mega Image inseamna nu numai o tranzactie de 18,6 milioane de euro, ci si transformarea subsidiarei romanesti a marelui retailer belgian Delhaize Group in cel mai extins lant de supermarketuri la nivel national, fiind o amenintare la adresa celorlalti mari jucatori de pe piata de profil, precum supermarketurile Carrefour Express (fostele Artima) sau Spar.

Cumpararea lantului de supermarketuri La Fourmi, care a generat anul trecut venituri de 30 de milioane de euro, vine ca o confirmare a politicii grupului Delhaize de a-si intari prezenta pe piata romaneasca prin achizitii de magazine cu o buna localizare in zonele urbane.

“Aceasta tranzactie se potriveste perfect strategiei de crestere a Mega Image, prin intermediul magazinelor bine localizate din zonele urbane. Cele 14 supermarketuri La Fourmi ne vor intari reteaua de magazine. Ne asteptam la ample oportunitati din punct de vedere al vanzarilor si sinergii comerciale in urma acestei achizitii”, a declarat John Kyritsis (foto), fostul director general al Mega Image.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri