3 / 5

Turistii nu mai merg pentru preturi, ei vor recomandarea altor clienti

Pentru Toni Tatar, director de marketing si vanzari al Rembrandt Hotel, denumirea de “business hotel” a justificat tendintele pietei hoteliere din ultimii ani. Hotelul, deschis in ianuarie 2005, la initiativa unor oameni de afaceri olandezi (fosti proprietari ai cafenelei Amsterdam Grand Cafe, aflata de asemeea in apropierea hotelului), a avut din primul an de functionare un grad de ocupare de peste 60%.

“Avem clienti care vin in fiecare saptamana, colaboram cu diferite ambasade si ministere. Anual, gradul de ocupare mediu, incluand weekend-urile, ajunge la 75-80%, iar in septembrie e in jur de 90%. Vara avem mai multi turista straini datorita feedback-urilor de pe site-uri ca Trip Advisor”, afirma Tatar.

Dupa o investitie de un milion de euro in consolidarea si renovarea unei cladiri vechi din 1925, Rembrandt Hotel nu este in totalitate un boutique hotel, dar personalizarea serviciilor si fidelizarea clientilor este cu siguranta un atu, care este hotarator in atragerea turistilor. “In general, proportia este de 75% - 25% in favoarea turistilor business. Pe timpul verii se ajunge la un echilibru, 50%-50%”, spune Tatar.

Diversitatea clientelei se reflecta si in cele 16 camere disponibile, turist class, standard sau business class, decorate simplu, old style, fara excese si prea mult lux. “Serviciile si confortul justifica acum preturile, insa turistii nu vor veni pentru preturile practicate, ei vor recomandarea altor clienti”, completeaza Tatar.

In ultimul an, targetul business s-a schimbat, hotelul primind din ce in ce mai multi turisti din tari ca Olanda sau America. “Inca vin foarte putini turisti romani. Am observat insa o crestere a turistilor americani. Daca anul trecut veneau in proportie de 5%, acum cifra s-a dublat, spre 10%”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri