2 / 6

Criza si indicatorii financiari ai Lufthansa, la 9 luni

Gradul de ocupare al companiei germane este un indice care are de suferit de pe urma crizei economice actuale. “In luna octombrie au inceput sa fie vizibile efectele crizei asupra gradului de ocupare a locurilor: daca in octombrie 2007, aeronavele Lufthansa aveau un grad mediu de ocupare de 81,3%, in luna octombrie a acestui an acesta a scazut cu 2,5%, pana la 78,8%”, spune oficialul companiei.

Criza si-a pus amprenta si pe profitul net al companiei, care a scazut cu 65,1%, fata de primele 9 luni ale lui 2007, ajungand la 551 mil. euro de la 1,58 mld. euro in 2007. “Acesta diferenta considerabila este din cauza faptului ca in 2007 am avut un profit net foarte mare din vanzarea actiunilor Thomas Cook (503 mil. euro), precum si castigurile de 82 mil. euro din rascumpararea actiunilor proprii prin intermediul WAM Achizitii SA”, explica Versemann declinul considerabil fata de 2007.

In ciuda problemelor cu care se confrunta, Lufthansa nu are in plan reduceri de personal. „Nici dupa evenimentele din 11 septembrie 2001 nu am recurs la concedieri, fiind una dintre putinele companii care nu si-a redus personalul, si nici acum nu vom recurge la aceasta metoda pentru a reduce costurile”, sustine oficialul Lufthansa.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri