3 / 5

Gregory's mizeaza pe magazinul din Piata Presei Libere

Dupa o investitie de 80.000 de dolari, pe o suprafata de doar 40 metri patrati, in 2002 s-a deschis un fast-food Gregory's in zona de nord a Capitalei, in incinta Casei Presei Libere. Astazi, unitatea este cea mai profitabila din cadrul filialei romanesti, din cele noua unitati deja deschise.

Unitatea beneficiaza de avantaje ca: vadul comercial ridicat, chiria relativ redusa sau programul de lucru redus si costurile mici cu personalul bine pregatit, dupa cum ne declara Cora Stolz, director general Gregory's Romania.

“Profitul lunar mediu este de 40% din vanzari, respectiv de 48.000 lei, iar consumatia medie pe cap de client ajunge la 14 lei”, afirma Stolz. Zilnic, 300 de clienti mananca in magazinul Gregory's din Piata Presei Libere.

Anul viitor, Gregory's Romania si-a propus un plan de dezvoltare rapida in Bucuresti, cu 10 restaurante noi. “Acest plan de dezvoltare presupune un fond investitional de cel putin 600.000 de euro”, completeaza reprezentantul Gregory's. Pana in momentul de fata, Gregory's are o locatie amenajata in curs de deschidere si doua magazine centrale in faza contractuala.

Anul trecut, Gregory's Romania a inregistrat pierderi de 1,6 milioane euro, avand ca target pentru acest an dublarea cifrei de afaceri pana la 6 milioane euro, prin reducerea costurilor administrative si extinderea cu minim trei locatii pe an.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri