1 / 4

Obiectivele Delaco in 2009

Inceputa ca o afacere de familie, in anul 1996, Delaco este in prezent unul din cei mai importanti jucatori pe piata locala a branzeturilor, finalizand anul 2008 cu afaceri de 185 milioane de lei (50 de milioane de euro). Compania a inregistrat cea mai mare crestere din industrie, respectiv 55% fata de 2007.

”Exista mai multe game la care am inregistrat cresteri importante dintre care putem mentiona cascavalul si mozzarella cu care detinem primul loc din punct de vedere al cotei de piata pe aceste segmente (conform datelor furnizate de MEMRB). Cascavalul este cel care a impulsionat vanzarile, dubland valoarea lor in 2008 fata de 2007”, a declarat, pentru Wall-Street, Tudor Comaniciu (foto), director general Delaco.

In ceea ce priveste evolutia business-ului in acest an, oficialul Delaco estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 40% fata de 2008. Printre principalele obiective ale companiei se numara achizitionarea unui jucator mai mic de pe piata locala, lansarea unor noi game de produse si angajarea de personal.

”Prioritatile noastre sunt consolidarea business0ului, eficientizarea activitatii, mentinerea ritmului de crestere si, nu in ultimul rand, depasirea crizei economice in conditii bune. Vom lansa articole noi in mai multe categorii cu scopul de a avea un portofoliu cat mai complet.
Vizam in primul rand intrarea pe segmentul produselor lactate proaspete”, spune Tudor Comaniciu.

In acest sens, Delaco ia in considerare achizitionarea unui producator de produse lactate proaspete, avand alocat pentru aceasta preluare un buget de aproximativ 15 milioane de euro. In plus, Comaniciu spera ca aceasta achizitie sa se materializeze in decursul acestui an.

Pe de alta parte, compania Delaco va continua sa investeasca in comunicare si in 2009. Ca o caracteristica a acestui an, bugetul de marketing este flexibil in functie de conditiile economice si exista , in acest sens, mai multe scenarii, spune Comaniciu.
”Am mers in principal pe promovarea pe TV si vom continua la fel si in acest an. Vanzarile au inregistrat o crestere in ianuarie 2009 de 40% fata de ianuarie 2008, ca urmare a campaniei de promovare desfasurate anterior pentru cascavalul Delaco”, afirma Tudor Comaniciu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri