2 / 4

Preluarea Aldo, un “beauty contest” cu mai multe companii din Romania

La inceputul lunii martie, Rafar a preluat drepturile de franciza pentru brandul canadian Aldo, precum si cele cinci magazine ale companiei din Romania, investind in acest proiect peste 1,5 milioane de euro.

Drepturile de franciza au fost preluate pentru Romania si Moldova, iar suprafata de vanzare a celor 5 magazine existente este de 600 mp.

“Cautam sa ne completam portofoliul de francize cu un brand premium de pantofi, iar Aldo este lider mondial pe acest segment. Reprezentantii Aldo analizau mai multe variante pentru viitorul francizei din Romania: o varianta era sa ramana fostului francizat, o alta era sa vina in Romania francizatii din Serbia sau Bulgaria, iar a treia posibilitate era sa aleaga o companie cu experienta si know-how de pe piata locala. Am intrat astfel intr-un «beauty contest» cu alte cateva companii din Romania si ne-au ales pe noi”, explica Ramona Stanciulescu.

Aldo este prezent pe piata din Romania din mai 2007 si are in prezent trei magazine sub brandul Aldo (incaltaminte si genti) si doua magazine Aldo Accessories in centrele comerciale Bucuresti Mall, Baneasa Shopping City si Polus Center.

“Avem un plan de dezvoltare agreat cu reprezentantii francizei, insa extinderea depinde esential de dezvoltarea noilor proiecte de retail, care este incetinita in aceasta perioada”, declara Stanciulescu.

Potrivit estimarilor companiei, brandul Aldo va genera in primul an sub administrarea Rafar vanzari de aproximativ 2 milioane de euro.

Retaua Aldo cuprinde peste 1.200 de magazine proprii in Canada, Statele Unite, Marea Britanie si Irlanda si peste 300 de magazine in sistem franciza in intreaga lume.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri