2 / 4

Obiective pentru 2009

Mentinerea pozitiei pe piata de profil, consolidarea brandului Gerovital si continuarea masurilor de retehnologizare initiate in anii trecuti in vederea reducerii costurilor de productie reprezinta cateva din obiectivele stabilite de Farmec pentru acest an.

“Primul nostru obiectiv este mentinerea pozitiei pe piata, urmat de consolidarea brandului Gerovital, pentru care avem drepturi depline de utilizare din iunie 2008. In primul trimestru am lansat numeroase noutati - gama antirid cu efect de lifting, Aslavital Lift Instant, o noua linie de plaja, completata cu produse de ultima generatie, benzile depilatoare Farmec, nuante noi pentru lacurile de unghii - si vom continua in acelasi ritm pe parcursul anului, urmand sa venim cu o noua linie Gerovital, adresata femeilor tinere si alte cateva noutati”, declara Mihaela Turdean.

Pentru 2009, compania estimeaza o crestere a afacerilor de 5%. “Am preferat sa fim conservatori atunci cand am facut estimarile, date fiind conditiile de piata. Cu toate acestea, vanzarile pe primele patru luni ale anului 2009 au confirmat o crestere mai mare decat cea estimata initial”, spune Turdean.

Evolutia cursului valutar a afectat business-ul Farmec, insa compania a implementat din timp un program realizat cu ajutorul unor consultanti externi, care vizeaza cresterea productivitatii si eficienta utilizarii resurselor in toate departamentele.

“Mizam in continuare pe reteaua proprie de distributie si pe proiectele de colaborare cu diferite multinationale pentru a depasi aceasta perioada dificila”, explica Mihaela Turdean.

Farmec are o strategie integrata de comunicare, segment care atrage o parte importanta a bugetului companiei. Pe langa activitatile de PR, media planning si publicitate, care au fost externalizate catre agentii specializate, compania va apela si la promotii, concursuri, oferte speciale in magazine sau in publicatiile pentru femei.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri