3 / 4

Ce urmeaza

Ursus Breweries va continua investitiile in optimizarea operatiunilor din cele patru fabrici-Brasov, Buzau, Cluj-Napoca, Timisoara-capacitatea de productie fiind pentru moment suficienta, spune Stephan Maria Weber (foto), presedintele companiei.

In ceea ce priveste vanzarile inregistrate de producator in primele sase luni ale anului, Weber declara ca au fost “sub estimari”, pe fondul unei industrii in scadere.

Piata berii este in declin si acest lucru ne afecteaza pe toti. De asemenea, vremea a avut un impact major asupra evolutiei din primele sase luni, insotita de scaderea consumului. Oamenii care pana acum munceau in strainatate isi pierd slujbele, se intorc in tara si nu mai consuma la fel de mult. Trimestrul II a fost mai slab decat primul in privinta vanzarilor”, declara presedintele Ursus Breweries.

Potrivit acestuia, 60% din vanzarile companiei sunt realizate in timpul verii, restul provenind din off season.

“Depinde insa de fiecare vara in parte. Consumul a suferit la nivel global. Astfel, in Germania declinul este foarte puternic, din cauza vremii instabile, in timp ce in Ungaria situatia este cu putin mai buna. Brandurile puternice vor fi cel mai putin afectate de criza, la fel si in situatia segmentului mainstream, care continua sa aiba o evolutie buna”, afirma Stephan Maria Weber.

Ursus Breweries a raportat pentru anul financiar aprilie 2008-martie 2009 un avans al cifrei de afaceri de 27% si o crestere a cotei de piata de 4,6%, pana la 29%.

Potrivit datelor furnizate de companie, capacitatea totala de productie a crescut in anul financiar incheiat in martie 2009 la 7 milioane de hectolitri, in timp ce venitul pe hectolitru s-a majorat la 8%. Volumul de bere vandute in perioada mentionata a crescut cu 18%, la 6 mil. hectolitri. Cel mai mare avans al volumelor, 27%, a fost inregistrat de brandul Timisoreana, care detine in prezent o cota de 15% din totalul pietei.

Finalizarea procesului de relocarea a productiei din fabrica Bere Azuga si relansarea la nivel national a acestei marci pe segmentul economic sunt cateva din principalele planuri ale comapniei pentru 2009.

La inceputul anului, Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller, a achizitionat 71% din actiunile producatorului local de bere, Bere Azuga.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, are sediul central in Bucuresti si peste 1.700 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente. Marcile grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama de marci locale, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri