4 / 5

Efectele norului de cenusa in IT

Pe de alta parte, companiile din domeniul IT nu s-au confruntat cu probleme semnificative din cauza norului de cenusa, chiar daca foarte multe produse sunt importate.

Reprezentantii Sony, eMag, Panasonic, Flamingo au declarat ca stocul de produse nu a fost afectat, comenziile fiind facute pentru mai mult timp, pe de o parte, dar si ca in general produsele sunt transportate terestru.

"Prin avion sunt transportate doar produsele mici si doar atunci cand sunt cateva exemplare care trebuie aduse de urgenta", a explicat pentru Wall-Street Alexandru Minea, directorul de comunicare al Panasonic Romania.

El a adaugat ca singurul efect neplacut al norului de cenusa asupra producatorului de electronice japonez a fost amanarea unei vizite in Romania a unui oficial al companiei.

Si alti manageri si-au amanat intalnirile si au recurs la conferinte video.

"Am plecat in Egipt pe 8 aprilie si trebuia sa ma intorc sambata trecuta. Cand eram acolo ne-am informat de pe Internet, iar informatiile primite din tara au fost de la agentia de turism cu care am calatorit. Luni si marti am lucrat din Egipt de pe laptop si telefon, iar acum apelam la sistemele de videoconferinta pentru ca astazi si sambata ar fi trebuit sa plec din nou din Romania”, a afirmat Bogdan Putinica (foto), directorul general al companiei de software Enea Services Romania (recunoscuta ca IP Devel).

Sistemele de videoconferinta au inregistrat o crestere a cererii in urma intreruperii calatoriilor de afaceri din Europa, conform publicatiei specializate in domeniul tehnologiei Cnet News.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri