4 / 5

Strategie pentru stimularea vanzarilor – programul Rabla pentru carti

Segmentele care au cele mai mari vanzari in cadrul Diverta sunt cele de carte (aproximativ 35%), papetarie (aproximativ 20%) si media (aproximativ 15%).

Diverta a lansat un program pilot de stimulare a vanzarilor pentru segmentul de carte – programul Rabla la carti. Acesta presupune o reducere de 15% la orice carte noua achizitionata pentru fiecare carte veche adusa la Diverta.

Programul pilot a fost lansat acum circa 4 saptamani in cadrul celor 3magazine din Cluj si in libraria de la Sala Dalles din Bucuresti. Clientii care aduc o carte veche primesc un voucher ce ofera o reducere de 15% la o carte achizitionata de la Diverta si care poate fi utilizat pana pe 15 septembrie. Cartile care mai pot fi utlizate sunt trimise in scoli, iar restul urmeaza sa fie trimise la reciclat.

Diverta a incheiat anul financiar 2009 cu o cifra de afaceri de 35 milioane euro, in scadere cu circa 30% fata de anul 2008.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri