3 / 5

Un sistem "rezistent la criza"

In opinia Rodicai Macadrai, sistemele de vanzari directe si network marketing sunt rezistente la recesiune, intrucat in situatii de criza “oamenii apreciaza mai mult oportunitatile de afaceri part-time”.

“Astazi 300-500 euro inseamna o diferenta intre faliment si supravietuire pentru multe familii. Oferta de joburi este redusa, de part-time joburi si mai mult. Aici insa poti sa ai activitatea seara sau in week-end, de acasa. Este foarte convenabil. Iar faptul ca ai o situatie dificila te face sa fii foarte serios si perseverent, ceea ce produce rezultate. De fapt in prima jumatate a acestui an afacerea noastra a crescut considerabil”, spune Macadrai.

Aceasta sustine ca valoarea unei comenzi nu s-a modificat considerabil, aceasta situandu-se in jurul a 300 de lei.

Provocarile nu vin atat de mult din zona competitiei pe aceasta piata, cat din partea mentalitatii si a culturii pentru sanatate din Romania.

“Astazi clientul este mai instruit, are acces la informatii on-line, tot mai multi oameni inteleg importanta suplimentarii nutritiei. Ce nu s-a schimbat insa este faptul ca in continuare oamenii au incredere in recomandarile personale. Ceea ce face aceasta forma de distributie mult mai penetranta decat comertul traditional”, afirma Rodica Macadrai.

Herbalife Ltd., unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse nutritive din lume, a incheiat anul 2009 cu vanzari nete de 2,3 miliarde dolari, in scadere cu 1,5% fata de anul precedent. Prognozele pentru primul trimestru indica o crestere a vanzarilor de pana la 13,5%.

Herbalife Ltd are aproape 30 de ani de existenta pe piata internationala, produsele companiei fiind distribuite in 72 de tari, printre care se afla si Romania, prin intermediul a 2 milioane distribuitori independenti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri