3 / 9

Dan Boabes, CEO SimPlus

Referitor la securitate, trebuie sa explicam foarte bine noile tehnologii. NFC este sigur pentru ca nu permtie un atac "man in the middle". Fiind o distanta foarte mica fata de POS nu exista posibilitatea unui astfel de atac, care este si cel mai frecvent. Un utilizator interactioneaza cu multi furnizori - utilitati, servicii, retaileri - si s-a obisnuit sa o faca in diferite moduri.

E clar ca smartphone-urile sunt viitorul si trebuie sa fim acolo. Am avut clienti care au vrut aplicatii pentru a comunica direct cu clientii si au vrut sa fie pe toate cele patru platforme- Android, iOS, Windows Mobille si Symbian-ca sa nu creeze frustrare".

Romania are avantajul sa intre in zona de mobile in fata altor tari din Europa. Un furnizor de micro-credite a dorit sa obtina feedback la unul dintre produsele sale si am trimis un SMS catre o banza de abonati. Ce am constatat a fost ca 13% dintre cei targetati au raspuns prin apel vocal, desi trebuiau sa trimita prin SMS, alegand A sau B. De ce? NU stim.

A fost un targ de turism in weekend la Romexpo. Furnizorul de servicii turistice ne-a rugat sa il ajutam sa fie mai prezent in cadrul pavilionului. Am activat atunci publicatea bazata pe locatie. Utilizatorul intra in pavilion si primeste un sms: la standul X avem oferta. Astfel, 58% dintre cei care au primit mesajul au vizitat standul. Metoda de publicitate bazata pe locatie este folositoare si atunci cand se lanseaza un card co-branded impreuna cu retailer.

Noi credem ca trebuie sa realizam o comunicare pe mai multe canale, sa vedem in ce context se afla clientul si sa-l lasam pe el sa decida. Mai sunt si alte lucruri care conteaza precum cresterea gradului de bancarizare. Utilizatorii incep sa adopte tehnologiile mai rapid decat o poate face o corporatie in structura proprie. Clientul decide si trebuie sa ii oferim o multitudine de canale. Raspunsul nostru este Oberto, o solutie de comunicare multiprotocol.

Optimizarea este foarte importanta. Daca clientul este pe Yahoo Messenger de ce sa-i trimit un sms? Haideti sa nu-l facem pe client sa fie fustrat. Toata avalansa de mesaje de informare il enerveaza pe client.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri