4 / 6

Obiectivele companiei - Mentinerea in Top 10

Mentinerea unei cote de piata care sa permita in continuare pozitionarea Cardif Asigurari in top 10 asiguratori de viata, dezvoltarea portofoliului de produse si parteneriate sunt principalele obiectivele ale companiei pentru viitor.

“Cota de piata este evident importanta, insa ceea ce este esential pentru noi este sa mentinem calitatea serviciilor oferite partenerilor nostri. Acest lucru se va intampla, motiv pentru care suntem increzatori in atingerea unei cote de piata care sa ne permita mentinerea in top 10 si in a doua parte a anului”, spune Bahrim.

Un alt obiectiv consta in dezvoltarea echilibrata a portofoliului de produse si de parteneri, “cat si incheierea in continuare de parteneriate strategice pe termen lung”, mentioneaza Bahrim.

De asemenea, Bahrim isi doreste sa imbunatateasca si mai mult serviciile oferite partenerilor companiei de asigurari si sa anticipeze nevoile acestora. “Pe viitor, urmarim sa dezvoltam noi linii de business, sa introducem produse noi pe masura ce piata romaneasca se va apropia de nivelul de maturitate (economica, financiara, comportamentala) a tarilor din regiune”, detaliaza Bahrim. Ea a adaugat insa ca un nou produs va fi gata la mijlocul anului viitor.

“Compania va creste in functie de necesitatile pietei, vom investi in continuare, insa obiectivul nostru nu este cota de piata, ci profitabilitatea in conditiile in care ne respectam obligatiile fata de clienti”, mai spune Bahrim.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri