3 / 6

“Timpul costa bani!”

Nu e usor sa dai si nici sa accepti sfaturi intr-un an in care toti participantii la piata, atata clienti, cat si jucatori au pierdut, cu toate acestea, specialistul a sugerat necesitatea unei mai bune comunicari la nivelul ambelor parti ale contractului de leasing.

Este necesara o transparentizare, spune Ahciarliu, in timp real si util a problemelor aparute din partea clientilor societatilor de leasing. Atat clientii, cat si societatile de leasing "sunt supuse acelorasi presiuni ale crizei si incearca sa treaca peste ele".

“Clientii trebuie sa inteleaga poate mai bine atunci cand semneaza un contract de creditare care sunt obligatiile legale ale finantatorului atunci cand clientul este in intarziere in respectarea obligatiilor asumate prin contract. Rezilierea, reposesia, restructurarea creditului sunt masuri reglementate prin legislatie secundara a autoritatii de reglementare, respectiv BNR si care nu pot fi doar la latitudinea finantatorului si/sau a clientului in contractul de leasing”, spune reprezentantul Asociatiei.

Nu trebuie uitat de asemenea faptul ca, toti acesti pasi induc costuri care nu sunt binevenite nici pentru finantatori, nici pentru utilizatori. “Este un exemplu clasic al punerii in practica a zicalei “timpul costa bani”!”, subliniaza Ahciarliu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri