3 / 4

Cel mai “provocator” moment

Lansarea diviziei de pensii pe piata locala a fost cel mai provocator proiect in care Rouf s-a implicat pe durata sederii la conducerea companiei in Romania.

“A fost dificil, dar si foarte placut. Am fi putut avea o afacere mult mai mare, dar ar fi insemnat cheltuieli mai mari, asa ca am avut de luat o decizie grea, insa credem noi ca am atins un echilibru si acum avem o afacere de dimensiuni semnificative”, a detaliat el.

Aviva Pensii Romania este activa atat pe pilonul II al pensiilor private obligatorii, unde ocupa locul 4 cu 335.593 de participanti si locul 5 dupa active in valoare totala de 158,3 milioane de lei, cat si pe pilonul III al pensiilor private facultative, unde ocupa locul 6 cu 9.542 participanti si active nete de 12,4 milioane de lei. Pilonul II s-a lansat in luna mai a anului 2008, iar pilonul III in luna mai 2007.

Din punctul de vedere al produselor, cel mai important este ca in 2009, compania a vandut, dupa cum a declarat Shah Rouf, un numar semnificativ de asigurari de viata (ciferele exacte pe intregul an 2009 urmeaza sa fie facute publice la inceputul lunii februarie de catre CSA).

“Protectia pe care o ofera asigurarile de viata este foarte importanta pentru mine, este una din nevoile de baza pentru ca, in opinia mea, la costuri mici, o familie beneficiaza de o anumita protectie financiara in cazul in care ceva se intampla cu persoana care o sustine financiar. In 2009 am vandut multe astfel de produse si sunt foarte mandru de asta”, a concluzionat Rouf, pentru Wall-Street.

Grupul Aviva este prezent pe piata din Romania prin Aviva Asigurari de Viata, Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat si Aviva Investors Romania.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri