2 / 5

O piata in declin

Compania a subscris anul trecut prime brute in valoare de peste 4,8 milioane de lei (1,13 mil. euro), iar pentru 2010 mizeaza pe o triplare a afacerilor in ciuda unui context nefavorabil in care piata asigurarilor de viata se va comprima cu 5%.

“In mod cert, piata asigurarilor de viata o sa scada in 2010, in cel mai pesimist scenariu, cu maxim 10%. Acum 2-3 saptamani estimam o scadere de 5% pentru piata asigurarilor de viata in 2010, dar in acest moment spun ca va fi vorba despre un declin cuprins intre 5 si 10%”, estimeaza oficialul Aegon Asigurari de Viata.

Compania a reusit sa treaca cu putin de un milion de euro ca nivel de prime brute subscrise anul trecut, in contextul crizei.

“Vrem ca in 2010 sa ne triplam afacerile fata de 2009. Credem ca obiectivul nostru este realizabil pentru ca noi nu am avut 2009 integral. Aegon a inceput sa vanda asigurari de viata in martie-aprilie, iar cu banca am inceput din septembrie, adaugand la acestea rezultatele inregistrate credem ca vom reusi ceea ce ne-am propus”, a declarat Sirb.

Mai mult, spune ea, Aegon va reusi sa-si atinga obiectivul pentru ca toata organizatia se axeza doar pe vanzarile noi, toate resursele fiind alocate atragerii de noi clienti.

“Avand un portofoliu complet nou, capacitatea noastra de a ne axa pe vanzarile noi, de a ne concentra si a merge inainte este mai mare decat a organizatiilor mari. Acestea sunt asteptarile noastre de la noi, nu vreau sa subapreciez pe nimeni, dar noi avem un statut special de companie tanara si trebuie sa spun ca este extrem de placut sa privesti doar in fata din prisma portofoliului complet nou”, a mai comentat Sirb.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri