4 / 5

Problema propriei retele de distributie

In ceea ce priveste lansarea propriei retele de distributie, Sirb a explicat ca acest proiect deosebit de important pentru companie va fi pus in practica atunci cand contextul macroeconomic o va permite.

“Mereu am spus ca trebuie sa avem propria retea de distributie, cel mai important dintre canale sa nu ne lipseasca, insa am spus, de asemenea, mereu ca vrea sa facem lucrurile diferit pentru ca suntem intr-un context economic mai special comparativ cu ultimii ani. Vom lansa propria retea atunci cand setul de cerinte pentru eficienta si eficacitea unui astfel de proiect sunt indeplinite”, a declarat Sirb, adaugand ca nu are o data stabilita, dar ca proiectul este gata, lansarea propriei retele de distributie tine din nou de fundalul macroeconomic de anul acesta si in niciun caz de contextul intern al companiei.

“Vrem sa vedem cum evolueaza piata in primul trimestru. Ramanem convinsi ca este foarte important sa avem propria retea. Proiectul este gata si este destul de diferit de ce exista pe piata romaneasca, dar nu am o data certa de lansare”, detaliaza Sirb.

Ea a adaugat in incheiere ca, anul acesta, firmele mai vechi de asigurari vor lupta sa-si mentina portofoliile existente, in timp ce Aegon, companie noua pe piata neavand problema retentiei , va acorda foarte multa importanta calitatii portofoliului de clienti, care de altfel este in proces de constituire acum.





Inapoi la articol

Setari Cookie-uri