3 / 5

Cheia pentru 2010: Eficientizarea vanzarilor

Aegon se va concentra pe produse si canale de distributie, elemente de mare importanta in balanta lui 2010, deoarece regula pentru acest an este sau trebuie sa fie, in opinia general managerului de la Aegon, eficientizarea vanzarilor.

“Cred ca mai mult decat oricand in partea de vanzari este vorba despre eficientizarea vanzarilor si nu despre cresterea cantitatii contractelor vandute. Daca un broker vindea intr-un anumit fel, atunci trebuie umblat la trainingul intern, la transparenta, la atitudinea celui care vinde asigurarea sau in zona materialelor explicative. Vanzari eficiente cu adevarat se intampla, dar nu au o crestere atat de mare si rapida ca atunci cand vinzi din perspectiva cantitatii”, detaliaza Sirb.

Ea spune ca trebuie stiut masura in care fiecare leu investit poate sa aduca profit, in ce conditii, cu ce efort si cu ce expunere la risc.

Desi la inceput produsul garantat s-a vandut cel mai bine la Aegon, produsul unit-linked (asigurare de viata cu componenta investitionala) a inregistrat un interes mai mare.

“Acest fapt nu tine de apetitul clientilor, ci de forma, contextul beneficiilor unui asemenea produs. Noi vindem prin brokeri si banca, in banca e normal sa se inceapa cu vanzarea de produse unit-linked, pentru ca produsele garantate canibalizeaza mai mult sau mai putin produsele de banca garantate de genul depozitelor, conturilor etc”, explica Sirb.

Apoi, spune Silvia Sirb, obiceiul brokerilor in cele mai multe dintre cazuri este sa vanda polite unit-linked pentru ca au o pregatirea mai buna in vanzarea acestui gen de aisgurari si atunci in mod normal are mai mult sens ca un produs pe care vanzatorul il stie, il intelege mai bine sa il si vanda cu mai mult succes.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri