2 / 6

Gradul de satisfactie al consumatorilor americani a crescut in ultimele

Gradul de satisfactie al consumatorilor americani a crescut in ultimele noua trimestre, insa rata de crestere incepe sa incetineasca, a declarat Claes Fornell, director pentru Centrul National pentru Studiul Calitatii la Universitatea din Michigan. “Probabil inseamna ca economia in general va inregistra o scadere a cheltuielilor consumatorilor (in trimestrul urmator) si a cererii din partea consumatorilor”, a declarat acesta. “Am observat o legatura stransa intre client, gradul de satisfactie pe care il are si comportamentul viitor de achizitie”, a completat Fornell. John Spooner, analist pentru TBRi, firma specializata in studiul pietei, considera ca perceptia clientului poate lasa in urma incercarile unei companii de a rezolva anumite situatii. “Problema, in ceea ce facem noi sau ACSI, este ca masuram perceptia clientului. Perceptia clientului nu se schimba foarte repede”, a spus analistul.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri