4 / 8

Criterii de analiza a proiectului

Marius Ghenea: Care credeti ca a fost, in cazul dvs, cel mai important criteriu in analiza proiectului de catre business angel?

Radu Mircescu, director general si partener VikingProfil:
Proiectul VikingProfil, cred eu a fost foarte bine articulat de la bun-inceput si ajunsese natural la momentul in care o infuzie de capital si know-how gen business-angel era pasul urmator si firesc.Meritul nostru este ca amindoi am inteles acest lucru si am actionat imediat.

Traian Cristea, General Manager si partener FIT Distribution: Nu a fost cazul, intrucat am intrat in business-ul FIT Distribution doar in anul 2005, respectiv in a doua etapa de dezvoltare a companiei.

Madalin Durca (foto), Marketing Manager si partener PCfun.ro:
Cred ca i-a placut prezentarea dar mai mult decat atat i-a placut faptul ca-i impartaseam entuziasmul. Acesta este un factor foarte important atunci cand pleci la drum, entuziasm dar si o doza de realism.

Adrian Cimpoeru, General Manager si partener Orbital Solution: Nu stiu, probabil increderea pe care o are in mine, care este foarte importanta pentru o investitie de business-angel, unde contractele pot fi oricat de solide, insa ele nu inseamna nimic fara increderea intre investitor si antreprenor.

Simona Opris, Manager si partener Casia Communications: Sistemul oglinda AddMirror adus in premiera in Romania de noi ataca o nisa destul de putin exploatata pana in acest moment dar cu sanse mari de dezvoltare:publicitatea indoor.Acesta a fost cu siguranta punctul forte a proiectului in momentul in care l-am prezentat in cadrul emisiunii.

Cristi Iorga, Administrator si partener Italian Coffee Concept: In primul rand experienta de ani de zile pe partea de retail, implicarea totala in proiect si nu in ultimul rand, entuziasmul si determinarea de a porni aceasta afacere si de a o face cunoscuta si profitabila.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri