1 / 4

Pretul unui print color va fi egal cu cel alb-negru in urmatorii 3-4 ani

Persinaru este de parere ca, dupa cum evolueaza piata, in trei-patru ani, pretul unui print color va fi egal cu cel alb-negru. De asemenea,in concordanta cu evolutia pietei, Xerox Romania isi mentine si in acest an ritmul de crestere pe segmentul de imprimare de pe piata locala, datorita potentialului foarte ridicat pe care il prezinta mediul economic.

’’Cum raportul calitate-pret, precum si costurile de administrare scad dramatic de la un an la altul, in conditiile in care piata locala este departe de a fi saturata, exista foarte mult potential pentru segmentele de multifunctionale medii si mari (inca domina cele alb-negru, dar rata lor de crestere este din ce in ce mai mica), ca si pentru echipamentele de imprimare color mici si medii (care inregistreaza rate de crestere foarte mari de la un an la altul)’’, mentioneaza Persinaru (foto).

Investitiile realizate de companie pentru dezvoltarea si extinderea departamentului de servicii de management al documentelor au inregistrat rezultate foarte bune, astfel incat pozitia Xerox pe piata s-a consolidat prin cresterea de 45% etalata pe zona echipamentelor de birou.

In 2008, principalele directii de crestere ale companiei vor ramane echipamentele laser si color, dat fiind faptul ca pretul la astfel de produse a devenit tot mai accesibil consumatorilor. ’’Un ritm de crestere foarte bun isi vor mentine si echipamentele multifunctionale, care, datorita costului de administrare din ce in ce mai eficient, tind sa ia locul echipamentelor mono din birouri, indiferent de marirea acestora’’, a declarat, pentru Wall-Street, directorul general Xerox Romania si Republica Moldova.

Pentru acest an, Xerox Romania are in plan exploatarea ofertelor destinate intreprinderilor mici si mijlocii, dar si completarea portofoliului local cu noi echipamente mono- si multifunctionale special proiectate pentru companiile de acest gen.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri