2 / 4

Dezvoltarea serviciilor reprezinta urmatorul obiectiv Xerox

Directia spre care se indreapta Xerox este dezvoltarea serviciilor. Compania a deschis in acest an primul Centru de procesare automata a documentelor care functioneaza pentru companiile interesate de externalizarea unor astfel de procese.

Ca solutii, Centrul se ocupa de procesarea informatiilor de la furnizori sau clienti multipli ai unei companii, localizati in mai multe tari, care lucreaza in mai multe limbi si cu diferite tipuri de valuta. Serviciul oferit de Xerox include scanarea tuturor documentelor (facturi, ordine de plata etc.) si identificarea informatiilor de pe fiecare in parte. Campurile sunt citite automat, chiar si cele care contin scris de mana, apoi sunt corectate prin interventie manuala, aprobate si introduse intr-un sistem de tip ERP (Enterprise Resource Planning), potrivit spuselor directorului general al Xerox.

Serviciile se adreseaza tuturor companiilor care doresc sa utilizeze acest sistem pentru facilitarea gestiunii documentelor si pentru siguranta arhivarii datelor importante.

In prezent, compania a atins un numar de 600 de clienti. Veniturile inregistrate in 2007 au fost de 61 de milioane de dolari, cu 22% mai mult fata de anul precedent.

In plus, Xerox detine o cota de 25% pe piata perifericelor laser pentru birou, potrivit datelor IDC furnizate companiei. In ceea ce priveste segmentul echipamentelor multifunctionale, Xerox Romania ocupa o pozitie foarte buna pe piata produselor multifunctionale A3 (peste 21 ppm), fiind lider detasat pe segmentul monocrom (cele mai bine vandute echipamante in 2007 fiind WorkCentre Pro), cu o cota de aproximativ 48%, ca numar de unitati vandute si 55% ca valoare.

In ansamblu, compania a avut cresteri semnificativ mai mari decat nivelul de crestere al acestei piete.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri