3 / 4

'Vanzarile online se dubleaza de la o luna la alta'

Platforma online lansata in aprilie de retailer aduce pana cum circa 1% din afacerile Flamingo International, dar pana la finele lui 2010 retailerul estimeaza ca e-tailul va avea o pondere de 15% din veniturile totale.

„Vanzarile online sunt in crestere, insa procentul vanzarilor din afacerile Flamingo este mic pentru ca am introdus aceasta aplicatie doar in luna aprilie a acestui. Vanzarile online se dubleaza de la luna la luna”, a mai declarat Rizek.

Flamingo va lansa in noiembrie o platforma business to business, ceea ce va duce la cresterea vanzarilor online. ”Pana in 2010 vanzarile online vor avea o pondere de 10-15% din totalul afacerilor Flamingo International pentru ca in acest moment putem vorbi doar de o pondere de 1%”, a mai spus Rizek.

Grupul Flamingo International a inregistrat in primul semestru vanzari de 342,4 milioane de lei, in crestre cu 54% fata de perioada similara a anului trecut, iar pentru tot anul estimeaza 758 de milioane de de lei. Compania opereaza trei retele proprii de retail: Flanco World, Flanco si Flamingo Computers, cu un total de 107 magazine.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri