2 / 4

Romtelecom pierde pe telefonie fixa si castiga masiv pe internet si DTH

Romtelecom, cel mai mare operator de comunicatii fixe de pe piata romaneasca, a afisat in primele noua luni ale acestui an afaceri de 656,4 milioane de euro, in crestere cu 1,1% fata de perioada similara a anului trecut, cand compania a afisat afaceri de 649 milioane de euro.

Pentru primele noua luni, operatorul a afisat o pierdere operationala de 14,4 milioane de euro fata de anul trecut, cand profitul operational din primele trei trimestre era de 33,1 milioane de euro.

Numarul de clienti pe telefonie a scazut cu 1,1%, de la 3 milioane pana la 2,97 milioane de utilizatori.

Pe serviciile de internet ADSL operatorul a inregistrat o crestere de 135% a numarului de clienti pana la 567.000, fata de perioada similara a anului trecut, cand portofoliul operatorului se ridica la 242.000 de utilizatori.

“Suntem multumiti ca am atins in trimestrul al treilea aceste rate de crestere atat pentru baza de clienti de Internet de banda larga, cat si pentru televiziunea digitala.

Ne-am pregatit pentru a raspunde cererii in crestere de produse de banda larga si ne bucuram sa putem anunta ca am reusit sa atingem tinta de peste un million de porturi ADSL instalate, ca urmare a eforturilor din acest an”, a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.

Baza de clienti pe serviciile de televiziune DTH a avansat la 559.000 de clienti, in crestere cu peste 90% fata de perioada similara a anului trecut.

Principalii competitori ai Romtelecom pe piata romaneasca sunt UPC Romania si RCS-RDS.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri