2 / 4

Programul de franciza si dezvoltarea online

Obiectivele lui Millet se concentreaza pe doua axe importante - valoarea serviciilor companiei la nivel local si inovatie. Altfel spus, tot ceea ce va face noul CEO de acum incolo va fi orientat pe ideea de nou.

"Clientii au asteptari mari din partea Orange, in ceea ce priveste competitivitatea si valoarea serviciilor, iar inovatia este esentiala pentru a indeplini si depasi asteptarile acestora. Pentru a atinge acest obiectiv ne vom adapta modelul operational. Lansarea programului de franciza in luna martie si dezvoltarile online recente sunt exemple relevante ale initiativelor de transformare care vor determina succesul nostru acum si in viitor", a declarat Thierry Millet (foto), noul CEO al Orange Romania.

Strategia actualului sef al Orange Romania implica optimizarea distributiei, dezvoltarea serviciilor online si diversificarea ofertei, lucruri care, in final, vor duce la dezvoltarea companiei si ii vor oferi acesteia o mai buna pozitionare pe piata.

"In prezent, suntem numarul 1 in Romania. Dar nu ne oprim aici, continuam sa inovam pentru ca vrem sa ne pastram pozitia si sa devenim mai buni de atat", a spus Olaf Swantee, prezent la conferinta de presa care a anuntat oficial numirea noului CEO al companiei la nivel local.

Potrivit lui Millet, Orange are in prezent doua milioane de utilizatori de Internet mobil din segmentul corporate, iar in viitorul apropiat, compania tinteste o mai mare penetrare a segmentului rezidential, prin Internetul fix, pentru care s-a semnat un parteneriat cu retailerul eMag, prin care acesta ofera clientilor sai produse hardware Internet de la Orange.

In serviciile fixe, Orange va investi in momentul in care regulatorii le vor permite acest lucru. "Cand vom beneficia de conditii potrivite, atunci vom intra si pe acest segment. Dar va vom tine la curent", a mai spus Swantee.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri