3 / 4

Viveo – in lume si pe plan local

Compania este prezenta in 8 state, iar Franta este tara sa de bastina. In Romania se afla polul de cercetare si dezvoltare pentru o parte din produsele V.bank, existand astfel de centre si la Bruxelles, unde se folosesc tehnologii avansate de inteligenta artificiala, cat si in Elvetia, unde se afla centrul pentru bancile private. In Anglia, SUA, Algeria si Maroc se afla centre de comercializare. Mai mult, Viveo este prezenta, prin parteneri, in peste 30 de tari.

Romania a intrat in grupul Viveo in anul 1997, dupa realizarea primelor solutii ale grupului aici. Datorita produselor realizate de specialistii romani s-a ales realizarea in Romania a principalului centru de cercetare-dezvoltare, care a ajuns sa aiba, in prezent, peste 110 angajati.

Cat s-a investit in brandul Viveo, de cand s-a lansat acesta pe piata locala, este greu de spus, intrucat sumele fie au variat, fie au fost sporadice. „Brandul Viveo a fost sustinut prin eforturi de marketing mai intens de la sfarsitul anului 2008 si pana in prezent”, a spus.

Viveo este prezent pe piata romaneasca atat cu gama de solutii V.bank, dezvoltata in mare proportie in Romania, cat si prin serviciile de externalizare de specialisti bancari tehnici.

Publicul tinta al solutiilor si serviciilor Viveo este unul B2B, restrans.

„Principalul public tinta al Viveo sunt bancile, deoarece in cei peste 25 de ani de experienta au fost create produse si servicii care se adreseaza exclusiv mediului financiar. De asemenea, un public tinta important sunt si integratorii si partenerii cu ajutorul carora sunt realizate proiectele complexe”, a explicat Martin.

Avand o arhitectura Service Oriented (SOA), fiind in intregime urbanizata si modulara, gama de solutii V.bank se adreseaza atat bancilor retail locale, cat si bancilor specializate de tipul institutiilor de creditare, sau bancilor private.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri