1 / 5

Piata se imparte la doi jucatori mari in zece ani

“Mai mult, cred ca daca vom fi ajutati de putin noroc, dar si de planul pe care urmeaza sa il punem in aplicare, avem toate sansele ca in zece ani sa fim pe primul loc in topul celor mai mari jucatori ai pietei in care operam. Iar asta este un target”, a declarat, pentru Wall-Street, actualul CEO al Flamingo.

Dupa o jumatate de an marcata de inchideri de magazine, reduceri de personal si, poate cel mai important lucru, de o scadere de 50% a afacerilor, Flamingo mizeaza, in urmatoarele sase – douasprezece luni, pe o revenire completata de o crestere a vanzarilor si de o consolidare a pietei.

Astfel, in primul semestru din 2009, grupul de electro-retail a raportat afaceri in scadere cu 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 190 milioane lei (44,9 milioane euro) si estimeaza, pentru restul anului, o cifra de afaceri de 260 milioane lei (peste 60 milioane euro).

“Am scazut foarte mult in prima parte a anului. Romania a fost una din cele mai afectate tari din Europa pe acest sector, inregistrand un declin de 44%. Ucraina in schimb, a cunoscut o scadere de 46%, iar singura tara care a mers pe crestere, chiar daca este una de 3%, a fost Germania”, a spus Treiber.

Totusi, potrivit acestuia, pe piata locala inca exista potential de crestere.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri