3 / 4

Ce vanzari au raportat producatorii de PC-uri pe parcursul anului

Acer – 61.000 notebook-uri la 9 luni, 86.000 unitati estimate pentru intreg anul 2009 (cu 14% mai putin fata de anul precedent);

Asus – 13.500 de notebook-uri si desktop-uri vandute in T1; 100.000 laptop-uri estimate pentru 2009 (intr-un scenariu care prevede stagnarea) si 80.000 unitati, intr-un scenariu realist;

Dell – 9.732 notebook-uri, desktop-uri si servere, din care 4.386 unitati in T1 si 5.346 in T2. Peste 80% din vanzarile companiei provin din segmentul de business;

Lenovo – 12.720 laptop-uri numai in T1;

Sony Vaio – 7.000 de notebook-uri estimate pentru intreg anul (cu 15% mai mult fata de 2008);

Toshiba – 20.000 unitati notebook-uri estimate sa fie vandute in tot anul. In primul semestru din 2009, compania a dat spre achizitie 10.000 de notebook-uri. Circa 60% din totalul afacerilor companiei se bazeaza pe zona de retail.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri