3 / 5

Un ecosistem de functii

Stim cu totii ca Apple a creat in jurul produselor sale (fie ca vorbim de un MacBook, de un iPod sau de iPhone) functii si aplicatii de inalta tehnologie, care sa ofere utilizatorilor adevarate experiente.

„iPad este o alternativa pozitionata premium la netbook-uri, care are plusurile si minusurile ei, la fel cum MacBook-urile sunt alternative pozitionate premium la PC-uri. In cazul in care iBooks se va dovedi un magazin competitiv de carti este posibil sa vedem iPad ca un concurent "multifunctional" la e-readere (n.red cititoare de carti electronice) precum Kindle ( n.red produs de Amazon) sau Sony Reader”, a declarat Radu Ionescu, managing director al Kinecto, una dintre principalele agentii de comunicare digitala pe piata locala.

De aceeasi parere este si seful Kaspersky, care afirma ca de fapt inovatia Apple vine din pozitionare si nu din tehnologiile ori functiile iPad.

Pe de alta parte, Marius Ghenea crede ca se va crea un ecosistem in jurul iPad-ului.

„Dar vorbim in special de acel tip de ecosistem din care Apple sa poata castiga bani (de exemplu, serviciul muzica digitala iTunes pentru iPod)”, mentioneaza el.

Totodata, Cimpoesu spune ca, daca iPhone-ul il tii cu o mana, iPad-ul il tii cu doua.

„Personal, nu sunt foarte incantat de iPad pentru ca nu are comoditatea scrisului unei tastaturi traditionale, nici portabilitatea telefonului (cu siguranta nu incape in buzunar)”, adauga reprezentantul Kaspersky.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri