2 / 4

Vrem sa pozitionam Cosmote ca furnizor de servicii de business

Printre serviciile si produsele pe care Makowski se bazeaza pentru a creste pe piata de business se numara cele din zona de integrare de sisteme IT, de monitorizare video sau de tele si videoconferinta. Oficialul considera ca cea mai importanta oferta lansata de Romtelecom pe segmentul corporate inca din 2007 de la crearea diviziei pentru companii este programul Cost Consultancy.

Acesta este un serviciu prin care firmele medii si mari pot primi recomandari personalizate pentru a-si micsora costurile de comunicare, iar potrivit unor date Romtelecom de la implementarea acestuia in august anul trecut si pana in luna martie 2010, circa 40% dintre clientii de business au acceptat un pachet din oferta care poate reduce cheltuielile cu pana la 35-40%.

De exemplu, un spital de stat si-a redus anul trecut costurile de comunicare cu circa 50%, dupa ce a apelat la acest program, renuntand la contractele cu ceilalti trei operatori care ii furnizau servicii anterior.

“In unele companii s-au facut reduceri importante mai ales in ceea ce priveste costurile de telefonie mobila. Pentru ca toata lumea folosea telefonul mobil, iar acum in companii se reduce numarul de telefoane mobile. Pe de alta parte, in domeniul telecomunicatiilor fixe, datorita acestui program am observat o crestere a cheltuielilor pe anumite segmente. Depinde de la consumator la consumator, dar toti simt o presiune mai mare a costurilor”, afirma Makowski despre felul in care a schimbat criza modul in care se cheltuiesc bugetele de telecomunicatii in companii.

In jur de 91% dintre clientii companiei din sectorul IMM afirma ca ar prefera sa aiba preturi mai mici, dar la aceeasi calitate a serviciilor, fata de restul, care ar prefera ca in anumite perioade sa aiba gratuitati.

Cea mai ieftina oferta de date si voce a companiei pentru segmentul de business este de 9,99 euro, fara TVA.

O miscare importanta in zona de business atat pentru Romtelecom, cat si pentru Cosmote, divizia de telefonie mobila a OTE, este oferta lansata la inceputul acestei luni prin care abonatii Romtelecom pot vorbi cu utilizatorii Cosmote la aceleasi tarife practicate in cazul in care ar apela un alt client al operatorului de telefonie fixa. Pe de alta parte, din 28 iunie acelasi lucru este valabil si dinspre reteaua Cosmote catre cea a Romtelecom.

“Primul lucru pe care vrem sa-l facem cu acest lucru este sa pozitionam Cosmote ca pe un furnizor de servicii pentru segmentul de business. Cosmote este foarte puternic in zona rezidentiala, dar in ultimele luni le-am crescut expunerea si am semnat tot mai multe contracte pentru a promova Cosmote intre clientii mari pentru ca pana la urma noi suntem un agent pentru Cosmote. Avem asteptari mari de la aceasta oferta, am observat un interes semnificativ, dar in unele cazuri trebuie sa asteptam ca potentialii clienti sa isi termine contractele cu operatorii actuali”, explica Makowski, adaugand ca datorita acestei oferte in unele cazuri costurile scad si cu 35%.




Inapoi la articol

Setari Cookie-uri