3 / 5

Leadership, economie

Cartile de business, leadership si autoeducare se afla si ele in topul celor mai cautate lecturi de vacanta, potrivit retelelor Carturesti, Diverta sau Librarul.

Desi multe dintre acestea nu sunt neaparat carti ce pot fi luate pe plaja, ca o lectura usoara, retailerii spun ca au mare cautare in sezonul estival, cand oamenii de afaceri si managerii au, in sfarsit, putin timp pentru citit.

La Diverta, pe primele trei locuri in topul celor mai vandute carti de business s-a aflat un singur autor, Robert Kiyosaki, cu titluri ca: Tata bogat, tata sarac, Tanar si bogat sau De ce vrem sa fii bogat, scrisa in colaborare cu Donald Trump, toate editate de Curtea Veche.

Un alt titlu destul de bine vandut anul trecut ca lectura de vara in reteaua Diverta este cartea miliardarului britanic Richard Branson, intitulata “Screw it, let’s do it. Lectii din scoala vietii”, aparuta la editura Publica. Imediat urmatoare in clasamentul retelei se mai afla: Funky business (Jonas Ridderstrale si Kjell Nordstrom, editura Publica), Noua paradigma a pietelor financiare (G. Soros, Litera).

La Carturesti, cele mai vandute carti de business includ mai multe volume pe tematici conexe economiei si afacerilor, toate proaspat lansate in librariile lantului (Antreprenoriat, drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri, de Marius Ghenea, Branding pe frontul de est de Aneta Bogdan sau mediatizata iLeadership pentru o noua generatie, de Steve Jobs).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri