5 / 6

Piata de transport aerian privat nu este nici pe departe saturata

In Romania, afacerile cu chartere inca nu au ajuns la un nivel de maturitate, jucatorii de pe piata capatand curaj pe masura ce calitatea infrastructurii soselelor si cailor ferate continua sa se afle sub semnul precaritatii, iar oamenii de afaceri pretuiesc tot mai mult timpul pe care il au la dispozitie.

Specialistii evalueaza ca piata se afla inca in formare, urmand tendintele la nivel mondial, pe masura ce industria de profil cunoaste o continua expansiune, dezvoltare alimentata din plin de clienti instariti.

“In Romania, piata de transport aerian privat nu este nici pe departe saturata, iar noi colaboram deja, in regim de subinchiriere, cu primii trei jucatori, TiriacAir, Eurojet si Scoala de Aviatie Civila pentru ca inca nu putem sa satisfacem solicitarile numai cu propriile aparate”, a declarat Ana-Maria Voinea, administrator al companiei Atlantis Air.

Pe de alta parte, Marius Ghenea considera ca exista suficient de multi jucatori pe piata de profil, apreciind ca zborurile interne pot satisface fara nicio problema solicitarile. In ceea ce priveste cursele externe, antreprenorul este de parere ca afacerile de acest gen nu pot ajunge la un grad inalt de profitabilitate, costurile fiind inca destul de ridicate chiar si pentru un manager roman de top.

“Din experienta mea, pot spune ca romanii, chiar si cei mai bogati, calatoresc totusi la clasa business in Europa pentru a sta mai confortabil, fara sa plateasca un pret de 4-5 ori mai mare pe o cursa de air-taxi”, a adaugat acesta.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri