5 / 6

Sub capota se afla o uzina in toata regula, cu o capacitate de 6.75

Sub capota se afla o uzina in toata regula, cu o capacitate de 6.75 litri propulsorul V12 cu injectie directa, preluat de pe Phantom, ce dezvolta 453 de cai. Ca un fapt interesant, motorul este setat pentru a furniza 75% din putere inca de la 1000 RPM, ceea ce va garanta faptul ca modelul va fi destul de sprinten la plecarile de la semafor, desi nu stiu cine si-ar dori sa chinuie cauciucurile unei astfel de bijuterii. Pentru si mai mult confort transmisia va fi una automata cu 6 rapoarte.

Pretul acestui coupe se va situa un pic peste cel al limuzinei Phantom, dar sub cel al cabrioletului Drophead. Ca o concluzie, modelul nu a fost conceput pentru a fi rapid, desi este, nu a fost conceput pentru a fi vulgar, desi va iesi in evidenta des, nu este facut sa realizeze lucrurile la care ne asteptam la automobilele noastre de zi cu zi, ci este facut ca o exprimare a regalitatii pe patru roti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri