4 / 10

Mini Clubman

Fiind un fan declarat al Mini, modelul pe care l-am asteptat cu nerabdare, dar in acelasi timp cu temerea ca un alt mit, pe langa cel cu Mos Craciun (care exista copii), imi va fi spulberat. Am numarat pasii pana la standul marcii britanice si am constatat ca modelul pe care il consideram un hibrid intre Cooper si Logan MCV, nu este atat de struto-camila si chiar are farmec si personalitate.

Privit frontal nu pare un "alt Mini", dar privit din orice alt unghi, modelul poate crea reactii adverse puristilor marcii, categorie in care ma includ. Totusi cresterea in dimensiune, consistenta in ceea ce priveste numarul de centimetri, nu scoate Clubman din segmentul modelelor compacte cu o lungime de pana la patru metri. Portbagajul, desi v-ati astepta sa fie unul generos, nu are decat 260 de litri, adica destul pentru sacul cu crose si minimul vestimentar, necesar pentru o iesire la clubul de golf.

Desi au anuntat ca pasagerii din spate vor beneficia de spatiu arhisuficient, oficialii au omis sa spuna ca acesta se obtine, doar daca soferul si pasagerul din fata sunt gimnaste din lotul Olimpic al Chinei. Daca soferul, insa, este un om de inaltime medie, cei din spate vor fi doar ceva mai putin incorsetati decat in Mini-ul normal.

Clubdoor-ul, adica usa in stilul Mazda RX8, este cel mai "cool" aspect al unui model care se doreste mai "trendy" decat vremurile in care traim. Desi inima mi-a mai revenit la loc, cifrele de vanzari vor dovedi daca britanicii reusesc sa revolutioneze segmentul hatchurilor de mici dimensiuni, sau au luat-o pe aratura. Sper insa sa se opreasca aici si pozele, care invadeaza siteurile de profil cu SUV-ul purtand logo-ul Mini, sa fie doar un exercitiu al unor minti nastrusnice.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri