9 / 10

Subaru Impreza

Modelul, care a facut istorie in motorsport si cu ochiul multor impatimiti de viteza de pe strazile din Romania, a fost dezvelit in fata presei in premiera in varianta WRX, stupoare insa, pentru cei care nu stiau Impreza va fi de acum incolo hatchback si va un aspect mai cuminte. Ceea ce este un lucru rau, pentru ca nimic nu va mai trada agresivitatea izvorata de sub capota, iar posesorii de Kia vor zambi cu egalitate la semafor, in timp ce Lanceristi isi vor rade in barba satisfacuti.

Designul placut, caracterizat de linii moderne si detalii bine lucrate, denota o maturizare a modelului cu care fiecare din noi si-a incercat talentele de pilot pe Playstation sau P.C. Totusi, Impreza WRX, pastreaza ceva si pentru generatia crescuta in lumea virtuala, lampile avand un aspect foarte futuristic, in timp ce pe capota a fost montata o priza imensa de aer, care contrasteaza cu liniile curbe ale capotei si ale grilei.

Interiorul este imbunatatit, ca si ergonomia plansei de bord, care a preluat aceeasi forma in V de la fratele de teren Tribeca. Un mare plus pentru scaunele care te imbratiseaza, suportul lateral fiind evident chiar si in modul stationar.

Pe langa acest model au mai fost expuse inca doua Impreza, dar toata atentia a fost atrasa de modelul dotat cu boxerul de 2.5 litri si 224 de cai. O alta prezenta inedita pe plaiurile noastre a fost simpaticul model Justy. De obicei daca spui Subaru, spui cai multi, miros de pneuri si mult macadam, in cazul de fata micutul model este destinat exploatarii urbane, avand un motor in 3 cilindri ce dezvolta doar 69 de cai, insuficienti pentru a iti potoli setea de adrenalina dar indeajuns cat sa rulezi in oras fara a te indrepta prea des catre pompa de benzina.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri