Criterii de alcatuire
- Afinintatea pentru produse si servicii de lux, de talie internationala, cunoasterea brand-urilor de lux mondiale - connoisseurs pe multe din segmentele industriei de lux
- Volumul de servicii sau produse achizitionate, atat in tara cat si strainatate
- Achizionarea de produse originale, colectii noi
- Achizionarea de produse 70% preponderent in perioada full price (pre sales)
- Rezervarea de sejururi hoteliere (business sau vacanta) numai la nivel de apartamente (minim junior suite)
- Nu au fost luate in calcul persoanele care reprezinta prin imaginea lor produse sau servicii de lux, obtinand astfel gratuitati
- S-au cumulat estimarile detinute pentru toate segmentele de industrie de lux, criteriul de selectie final fiind acela al bugetului anual estimativ, dedicat achizitionarii de produse sau servicii de lux
Perioada care a fost luata in considerare este martie 2006 – mai 2007.
Volumum minim anual de cumparaturi si achizitii de produse si servicii de lux este de 350.000 euro, iar cel
maxim este de 1,6 milioane euro.
Inapoi la articol