7 / 8

Criterii de alcatuire

  • Afinintatea pentru produse si servicii de lux, de talie internationala, cunoasterea brand-urilor de lux mondiale - connoisseurs pe multe din segmentele industriei de lux
  • Volumul de servicii sau produse achizitionate, atat in tara cat si strainatate
  • Achizionarea de produse originale, colectii noi
  • Achizionarea de produse 70% preponderent in perioada full price (pre sales)
  • Rezervarea de sejururi hoteliere (business sau vacanta) numai la nivel de apartamente (minim junior suite)
  • Nu au fost luate in calcul persoanele care reprezinta prin imaginea lor produse sau servicii de lux, obtinand astfel gratuitati
  • S-au cumulat estimarile detinute pentru toate segmentele de industrie de lux, criteriul de selectie final fiind acela al bugetului anual estimativ, dedicat achizitionarii de produse sau servicii de lux

Perioada care a fost luata in considerare este martie 2006 – mai 2007. Volumum minim anual de cumparaturi si achizitii de produse si servicii de lux este de 350.000 euro, iar cel maxim este de 1,6 milioane euro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri