8 / 9

Globalizarea brandului

Expansiunea internationala a lantului Hard Rock a inceput in 1982, odata cu deschiderea, la Los Angeles, a primului Hard Rock Café din SUA. Trei ani mai tarziu, Peter Morton si Isaac Tigrett hotarasc sa se desparta, insa nu inainte de a adopta un plan teritorial de extindere, care permitea fiecaruia sa dezvolte brandul Hard Rock Café in anumite regiuni ale lumii. Morton a dus Hard Rock in Los Angeles, San Francisco, Chicago si Houston, iar Tigrett in New York, Dallas, Boston, Washington D.C., Orlando, Paris si Berlin.

In 1990, Tigrett a vandut partea lui din afacere grupului Mecca Leisure, care este cumparat, in acelasi an de Rank Group. Cinci ani mai tarziu londonezii isi consolideaza controlul international asupra marcii, reusind sa cumpere si partea lui Morton, Hard Rock America, precum si Hard Rock Canada, de la Nick Bitove.

In decembrie 2006, Rank a vandut intreaga afacere Hard Rock tribului indian Seminole din Florida, pentru 965 milioane de dolari.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri