7 / 8

Mobexpert Office

Oferta Mobexpert Office propune solutii integrate de ansambluri de mobilier de birou si are in vedere modul in care acestea sustin si fluidizeaza activitatea companiilor. Aceasta cuprinde toate tipurile de mobilier si accesorii pentru birou care ar putea fi necesare unei companii, in orice stadiu de dezvoltare s-ar afla aceasta, si pune accentul pe mobilarea intregului spatiu.

In ceea ce priveste serviciile, Mobexpert ofera, in primul rand, consiliere in magazine prin echipele specializate care pot asista clientul in gasirea celei mai bune solutii pentru mobilarea propriilor birouri. Urmeaza, apoi, serviciile de transport si montaj. Exista, apoi, serviciile de buy back – prin care, dupa evaluare, preia mobilierul vechi al clientului in momentul in care acesta opteaza pentru reamenajarea birourilor sale. Un alt serviciu oferit clientilor– din ce in ce mai solicitat – este cel de concept. Echipa de specialisti Mobexpert Office defineste pentru client tipul de amenajare, mobilierul necesar, tipul de functionalitate in functie domeniul de activitate al clientului.

Cele mai bine vandute ansambluri de catre Mobexpert Office sunt cele destinate zonei operationale, receptiilor si scaunele, urmate indeaproape de ansamblurile destinate zonei directoriale.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri