2 / 8

Profilul consumatorului

“Profilul consumatorului ce prefera sortimentele de vin de lux este cel standard pentru segmentul premium. Persoane cu veniturii mari, studii superioare si ca un specific al industriei vinului, persoane care frecventeaza restaurante de lux”, declara Daniel Negrescu.

“Este de regula de sex masculin, intre 35 - 50 de ani, cu venituri foarte mari, cu un mod de viata stilat, foarte mult umblat prin lume. Stie exact pe ce da banii, si de asemenea datorita internetului stie care este pretul mediu pentru produsul pe care doreste sa il cumpere”, completeaza Rares Marinescu.

Cu toate acestea, Baronul Jakob Kripp, proprietarul Agricola Stirbey, considera ca “profilul este destul de neuniform, chiar daca grupul este foarte mic: de la studenti entuziazmati pana la multimilionari, de la experti colectionari, care cumpara un vin scump datorita calitatii lui desavarsite, pana la ultrabogati, care il cumpara pentru a poseda produsul cel mai scump”.

Mai mult chiar, scopul pentru care se achizitioneaza vinurile de lux nu se limiteaza exclusiv la consum. “De multe ori, vinurile valoroase se cumpara pentru cadouri, de catre cei care il consuma intr-o locatie selecta, parafeaza o afacere, ori vor sa impresioneze. Probabil este si un pic de snobism”, adauga Catalin Grecu, Director de Marketing la Cotnari.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri