2 / 4

Luxul accesibil, intre 100 si 400 lei

“Caut un target curajos, intre 25 si 50 de ani, cu o situatie stabila financiara, venituri medii”, adauga designerul, a carui colectie se adreseaza persoanelor care isi cunosc propriul stil. Probabil asa se explica si de ce tinerii sub 25 de ani nu sunt inclusi in acest target.

Colectia Mariana Antoinette include, in medie, intre 50 si 70 de produse in expozitia cu vanzare, din materiale ca bumbacul, matasea, material matlasat, tartan sau blana ecologica.

“Sunt haine accesibile ca pret, pleaca de la 100 lei si ajung la 400 lei. Prioritatea e sa am o idee si oamenii sa aiba acces la o idee. Nu sunt haine de lux, daca trebuie sa vorbim de lux atunci ne referim la faptul cum sunt purtate“, explica designer-ul.

Unele produse sunt prototip, penru altele se pot lua comenzi, iar “anumite piese sunt unicat si pe care nu le repet”. Exista cateva piese care sunt realizate cu anumite materiale, pentru ca altfel nu “cade” bine, insa ceea ce este fascinant este procesul de creatie si croiala. Majoritatea pieselor sunt dintr-o bucata, au nevoie de o anumita latime si lungime.

“Pe colectie sunt in jur de 60 de produse care pot pleca. Este greu de spus cat se poate castiga, diferenta de pret intre produse este destul de mare. Estimez un minim de 2.000 de euro, daca se vinde tot “, spune George Neagu, care avea deja cinci clienti confirmati, pana la ora interviului, in mai putin de doua ore de la deschiderea expozitiei din Cafepedia 3.

Preturile accesibile asigura o clientela variata, dar si fidelizarea acesteia, designer-ul mizand pe faptul ca “oamenii se intorc periodic si nu vor un singur produs”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri