4 / 7

“Am incercat sa privim criza ca pe o oportunitate”

In ciuda crizei economice, World Class nu a inregistrat scaderi in ultima perioada, primele trei luni ale anului caracterizandu-se chiar printr-o crestere a numarului de membri cu 10 la suta, ajungand la nivelul de 2.300 de clienti doar la World Class at The Grand, locatia din incinta hotelului Marriott.

In ciuda veniturilor in crestere, Michelle Dietrich analizeaza inca rezultatele primului trimestru, fiind constienta de faptul ca acestea pot fi influentate de sezon. Sezonul de iarna este de obicei unul profitabil pentru cluburile de fitness si wellness, dupa care urmeaza o perioada de scadere in perioada verii cand clientii merg in vacante, urmand o noua perioada de boom in luna septembrie.

“Oamenii sunt tot mai stresati, iar noi oferim servicii de relaxare, de mentinere a tonusului si a unei bune conditii fizice. Acesta este motivul pentru care, in vreme de criza, ei renunta la achizititia unor bunuri de lux, dar nu si la statutul de membru al unui club de fitness si wellness”, este de parere Michelle Dietrich.

Totodata, ea considera ca aceste cresteri se datoreaza in primul rand faptului ca au avut mereu in plan de rezerva pentru situatii neprevazute, dar si firii sociabile a romanilor care merg impreuna la cluburi de fitness si le face placere sa se intalneasca si sa petreaca timpul in compania prietenilor.

Cu toate acestea, Michelle Dietrich declara ca aceasta perioada dificila i-a facut sa-si imbunatateasca si sa-si extinda gama de servicii oferite clientilor.

“Am incercat sa privim criza financiara ca pe o oportunitate, sa oferim clientilor adevarate experiente si sa construim o strategie bazata pe extinderea serviciilor de wellness ale SPA-urilor noastre, astfel incat sa dispunem de un avantaj competitiv”, adauga Michelle Dietrich.

Vice-presedintele World Class Romania considera, de asemenea, ca majoritatea consumatorilor au devenit mult mai exigenti, cerintele lor sunt tot mai variate, cautand intr-un complex sportiv si de wellness nu doar un spatiu in care sa se miste, ci si un loc in care sa primeasca informatii, sa fie educati cu privire la un stil de viata sanatos.

“De multe ori in vremuri de criza oamenii se refugiaza in alcool sau jocuri de noroc care duc la agravarea situatiei lor pe termen lung. As vrea ca ei sa aleaga o alternativa mai sanatoasa si sa constientizeze ca exercitiul fizic si relaxarea ii ajuta sa-si pastreze echilibrul in activitatea pe care o desfasoara zi de zi”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri