5 / 6

Strategiile agentiilor de turism in vreme de criza

Pentru a minimiza insa efectele crizei financiare, agentiile de turism au adoptat o serie de masuri. Astfel, daca ofertele de tip Early Bookings, discounturile pentru inscrierile din timp si pentru plata integrala a pachetului turistic, nu sunt efecte directe ale crizei economice, ci instrumente eficiente de promovare a vanzarilor intr-o piata turistica ce se apropie de maturitate, au fost alese si alte metode.

Am ales sa promovam destinatiile si hotelierii care au inteles necesitatea alinierii tarifelor la conditiile actuale, dar si constructia unor pachete si programe atractive cu cele mai bune tarife pastrand standardele de calitate”, declara Sorin Vaduvoiu.

De asemenea, Cristian Francu sustine ca, in ciuda crizei financiare, nu are de gand sa-si concentreze atentia la Klever Travel doar pe cele mai ieftine oferte deoarece considera ca diferentele corecte de pret se traduc in diferente reale de calitate si confort.

“Bazandu-ne pe experientele anterioare, atat ale noastre, cat si ale turistilor nostri, vom recomanda hoteluri, locatii si servicii testate si de calitate. A calatori inteligent nu inseamna neaparat a calatori ieftin, ci mai ales a obtine un raport calitate/pret corect, pentru destinatia si serviciile cele mai potrivite asteptarilor si bugetului fiecaruia”, adauga acesta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri