2 / 7

“Principala menire a mea ca manager este de a forma o echipa”

Ca si stil de management, Jean Clauteaux marturiseste ca ii place sa puna oamenii in miscare, sa ii motiveze nu doar din punctul de vedere al productivitatii, ci si din perspectiva spirituala.

“Imi place foarte mult sa lucrez cu oameni responsabili, iar atunci cand formez o echipa sau lucrez alaturi de una deja existenta, dorinta mea este aceea de a detecta membrii responsabili, cei care nu vad serviciul doar ca pe un loc de munca, ci sunt cu adevarat pasionati de activitatea lor. Astfel, ei degaja o energie pozitiva si identifica mai usor oportunitatile noi”, declara Jean Clauteaux.

Nu este adeptul unui stil de management descendent si marturiseste ca nu se simte bine in ipostaza de capitan de vapor, in turnul sau de control. De asemenea, Jean Clauteaux nu are incredere intr-un stil de management rece si considera ca perceperea ritmului echipei reprezinta un aspect extrem de important, asa ca nu convoaca oamenii, ci prefeara sa mearga la ei.

“Principala menire a mea ca manager este aceea de a forma o echipa, de a o coordona. Dau viziunea si directiile si apreciez oamenii creativi si responsabili care lucreaza pentru a atinge scopul pe care l-am stabilit impreuna”.

In acelasi timp, este exigent si crede ca oamenii care nu pun suflet in ceea ce fac nu se afla la locul potrivit. In schimb, daca vede entuziasm din parte echipei, este deschis la comunicare si la solutiile propuse de acestia. Acesta este si motivul pentru care incearca sa creeze un univers potrivit pentru fiecare angajat.

“O echipa este formata din oameni diferiti ca personalitate, nu toata lumea este la fel, iar datoria noastra ca manageri este de a pune fiecare om la locul potrivit nu numai pentru productivitate si pentru nevoile firmei, dar si pentru dezvoltarea personala a angajatului. Stresul pozitiv este benefic deoarece pune oamenii in miscare, in timp ce stresul negativ este toxic si foarte daunator pentru productivitate”, este de parere Jean Clauteaux.

Este dispus sa aloce timp pentru a integra fiecare angajat in echipa deoarece este convins ca succesul in afaceri vine in urma unui efort imens cu resursele umane, care nu trebuie privite pur si simplu ca marfa, ci ca energie umana.

Din acest motiv, incearca sa fie un fin observator al comportamentului uman si sa schimbe functiile pe care le detin angajatii sai in cazul in care observa ca nu sunt potriviti pentru activitatea pe care o desfasoara, intrucat astfel se pierd energie si bani.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri