4 / 7

“Ne aflam in mijlocul unui razboi economic si social”

Jean Clauteaux vede contextul financiar mondial ca pe o criza psihologica, de incredere, dar nu subestimeaza importanta si amploarea acestui moment in cursul pe care il va lua economia in ansamblul ei.

“Ne aflam in mijlocul unui razboi mondial si trebuie sa fim mai eficienti, intrucat intervalul de eroare s-a redus enorm, iar capacitatea de a crea noi oportunitati este esentiala”.

De asemenea, apreciaza ca intr-o lume de crestere economica normala, avem oportunitati si ni se permite sa gresim pana gasim solutia perfecta, in timp ce acum trebuie sa fim foarte eficienti in modul in care realizam o activitate, calculam un rezultat sau evaluam efecte concrete.

In viziunea sa, un beneficiu al crizei il reprezinta schimbarea de atitudine a oamenilor care, desi in cele mai multe cazuri si-au pierdut increderea, au devenit mult mai curajosi, mai deschisi si mai atenti la felul in care isi fac meseria deoarece nu mai exista loc pentru cei care nu vor sa lucreze cu profesionalism si pasiune.

“Din acest punct de vedere, perioada pe care o traversam este una sanatoasa, dar nedreapta pentru cei care nu au experienta, deoarece procesul de invatare este mai haotic”.

Avand un business care trebuie sa vanda produse, prudenta este un cuvant la ordinea zilei in toate activitatile pe care le desfasoara in cadrul diviziei de produse profesionale de la L`Oreal si, chiar daca vanzarile nu au scazut in aceasta perioada de criza, simte ca echipa trebuie sa munceasca mai mult pentru a obtine acelasi rezultat.

“Trebuie sa fim foarte seriosi la fiecare exercitiu de vanzare: justificam, intrebam, cerem feed-back si punem un accent mai mare pe satisfactia clientului final”.

Totodata, trebuie sa-si aleaga mai atent partenerii si sa ii ajute sa se perfectioneze, deoarece, daca inainte era vorba doar de marketing si de tehnologii noi, acum e vorba de educatie, formare si pregatire profesionala pentru toti cei care lucreaza cu produsele L’Oreal, deoarece, daca o persoana nu e bine pregatita, va crea o problema de vanzare sigura si imediata.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri