3 / 7

Nu se mai merge pe consumul de branduri tot mai scumpe

Odata cu declansarea crizei financiare, s-au schimbat si obiceiurile de consum ale clientilor. Asadar, Bebi Oprea considera ca romanii ar fi ajuns sa consume mai repede bauturi premium daca nu si-ar fi vazut veniturile afectate de scaderea economica.

“Ascensiunea s-a oprit si nu se mai merge pe consumul de branduri tot mai scumpe. Cine obisnuia sa bea sampanie, acum bea whisky si cei care consumau vin, acum opteaza pentru bere”.

In opinia lui Florin Maxim, o alta schimbare o constituie atentia crescuta a clientilor fata de detalii si faptul ca nu mai accepta servicii slabe si preturi nejustificat de mari. Mai mult decat atat, ei cauta unicitate.

“In schimb, oamenii cu bani nu renunta la obiceiurile lor de consum si, in consecinta, cluburile de lux sunt mai putin afectate decat barurile sau cafenelele”, adauga proprietarul I.M. Smite.

Cu toate acestea, Oprea este de parere ca lipsa de educatie a consumatorului si, implicit, faptul ca nu se observa anumite carente in serviciile oferite de localurile scumpe, ramane una dintre problemele industriei. Astfel, evolutia acestui segment de piata si atingerea unui anumit grad de profesionalism in domeniu este incetinita.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri