3 / 6

Clienti mai pretentiosi cand vine vorba de alegeri de lux?

Avand uneori preturi de mii de euro, articolele de decor interior de lux se adreseaza unui public cu venituri peste medie si mari, iar Ioana Tinca declara ca nu a observat schimbari majore in comportamentul cumparatorilor. Mai mult decat atat, romanii au inteles scopul acestor produse, au invatat sa puna pret pe calitatea si designul lor.

Cu toate acestea, consumatorul roman este mult mai atent pe ce cheltuie banii si mult mai pretentios. Asadar, Aura Allain a observat ca, in ultimul an, perioada de decizie dintre primul contact si incheierea tranzactiei s-a marit, insa nu au existat cazuri in care comenzile lansate sa fie anulate de catre clienti.

“Produsele au preturi mari in comparatie cu cele obisnuite de pe piata asa ca, sunt rare cazurile in care clientul ia decizia de cumparare imediat cum vede un obiect care ii place. Oamenii vin de mai multe ori si facem chiar planuri de amenajare personalizate pe spatiu”, completeaza Aura Allain, care declara ca cele mai cautate produse in showroom-ul Casa Enrique sunt tablourile si obiectele de sticla fuzionata.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri