3 / 5

Profilul consumatorilor

Silvia Serban observa ca cei care trec pragul magazinului Idelier sunt persoane cu venituri medii si mari, cu un simt estetic aparte, care vor sa aiba o imagine diferita de cea pe care si-ar construi-o cumparand articole vestimentare din mall sau din magazinele obisnuite.

Sunt oameni cu personalitati intense, care vor sa arate asta lumii. Si cum hainele transmit un mesaj foarte puternic despre o persoana, aleg un concept store unde produsele pot fi personalizate”, completeaza proprietara Idelier.

In ceea ce priveste clientela fidela a concept store-ului L`Armoire, Mihaela Buligoanea remarca faptul ca aceasta este compusa din doamne foarte ocupate, preocupate de imaginea proprie, pasionate de design, de lucrul bine facut, de croieli atipice si imprimeuri deosebite, iar cele mai cautate produse sunt rochiile de seara si cele de cocktail cu preturi situate intre 480 si 6000 lei.

In cazul Orange concept store clientii sunt persoane foarte diferite, de la cei care intra sa-si cumpere cartele reincarcabile sau telefoane pana la persoane interesate de ultimele noutati in materie de telecomunicatii si care doresc sa testeze terminalele si serviciile Orange inainte de a le cumpara.

“Totodata, Orange concept store este un loc preferat de tinerii care vor sa isi verifice emailurile sau sa navigheze gratuit pe laptop-urile conectate permanent la Internet. De asemenea, tinerii sunt cei care revin cel mai frecvent aici pentru a participa la diverse evenimente culturale – vizionari de filme in avanpremiera sau scurt metraje, stand-up comedy, concerte live – petreceri, concursuri, workshop-uri sau lansari”, precizeaza Alexandrina Copaceanu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri