4 / 5

Criza scade valoarea medie a cumparaturilor

Cei care se gandesc la inaugurarea unui concept store trebuie sa ia in calcul faptul ca beneficiile nu sunt doar de ordin material. Silvia Serban crede ca cel mai important este ca, in timp, sa poti construi o comunitate a clientilor, sa aduni la un loc oameni cu interese asemanatoare, care pot comunica lejer pe diverse teme.

Fiind un segment de piata nou, concept store-urile au cunoscut efectele contextului economic actual prin reducerea numarului mediu de produse cumparate sau doar prin luarea unor masuri de precautie sau de redistribuire a cheltuielilor.

Silvia Serban marturiseste ca, odata cu declansarea crizei financiare, si-a analizat cheltuielile si a ajuns la concluzia ca erau nejustificat de mari. Asadar, incercand sa reduca cheltuielile, a reusit sa reinvesteasca suma ramasa in dezvoltare, publicitate si marketing, masura care a atenuat efectele negative ale crizei.

“Stabilirea unor cifre exacte in acest gen de afacere este aproape imposibila, avand in vedere genul de produse pe care le comercializam. In plus, piata romaneasca este relativa, nu am remarcat un profil concret al produselor preferate de clienti, iar afacerile oscileaza de la o perioada la alta, indiferent de contextul economic”, adauga Silvia Serban.

La aceste efecte, reprezentantii L`Armoire adauga faptul ca afacerile au stagnat, numarul de clienti a ramas constant, insa s-a redus numarul mediu de produse cumparate.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri