2 / 6

Ce asteapta clientii

In ceea ce priveste asteptarile clientilor si serviciile pe care le doresc pentru petrecerea de Revelion, acestea nu sunt foarte diferite in comparatie cu anii trecuti.

Adrian Adam a observat ca publicul asteapta calitate la standarde foarte inalte, atat in ceea ce priveste meniul, decorul, serviciul, cat si partea de divertisment, iar principalele criterii de alegere sunt gusturile proprii fiecarui client si tipul de petrecere pe care fiecare si-l doreste.

“Consider ca in acest an tendinta pentru cei care organizeaza petreceri de Anul Nou este aceea de diferentiere, fara a exclude insa oferirea unui loc primitor si o atmosfera care sa influenteze in bine tot anul ce va incepe”, adauga Larisa Budaca (foto).

In plus, directorul de marketing si vanzari de la Crowne Plaza considera ca, pe langa aceste asteptari, bugetul este un factor important care poate influenta decizia de alegere a locatiei pentru noaptea de Revelion.

De asemenea, hotelurile ofera tarife speciale pentru cazare in perioada sarbatorilor de iarna, astfel ca, pentru o noapte la JW Marriott in perioada 28 decembrie - 4 ianuarie, oaspetii vor plati 350 lei, in timp ce Crowne Plaza are un tarif special de week-end si noaptea dintre ani, de 250 lei/camera, si mic dejun inclus.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri